Erika och jag var och red i dag med Tuuli, Virvatuli, Taika och Kaius. Jag red på Mora och Erika på Mate. Det hände mycket på den ridturen. Först föll Mora ner på knä mitt på stigen och Virvatuli tappade tygeln. Sen galoperade jag in i en kvist så jag fick taggarna i kinden. Och när vi lät hästarna dricka så låg Mora ner i vattnet, när jag var på ryggen. Mina skor och fötter blev helt våta. Efter det så blev Pikatsu helt vild och började sparka för att det var en hund där med oss. Efter att vi varit och ridit var Erika här en stund hos oss. När hon åkte hem kom Jenna och sedan kom Mira, vi for in till staden till en affär och köpte godis, vi tre.




868453.jpg
Jag, Erika och Victoria




868459.jpg
Mora och jag






868533.jpg
Jag-Mora, Erika-Mate, Virvatuli-Canaria



871611.jpg
Jag och Jenna sparkar fotboll. Lucas fotograf




871625.jpg
Musti. Lucas fotograf