Jag var i skolan till 11.30 i dag. Klockan halv två åkte jag till Nativista. Jag red på en häst som heter Mononegro, Eemelis mamma och en annan red med mig. Vi hade inget batteri i kameran så vi fick inget kort från det. På kvällen for alla utom jag in till stan. Jag stannade hemma och for med Mira och dom i bastun.
Kommentit