Jag var i skolan till 11.30 i dag. Klockan halv två åkte jag till Nativista. Jag red på en häst som heter Mononegro, Eemelis mamma och en annan red med mig. Vi hade inget batteri i kameran så vi fick inget kort från det. På kvällen for alla utom jag in till stan. Jag stannade hemma och for med Mira och dom i bastun.



854950.jpg
Vid Rambla



854955.jpg
Nån som fiskar



854961.jpg
Victoria, mamma och Tilla vid stranden



854962.jpg
Mamma, Victoria, Tilla och Lucas



854966.jpg
Lucas och Victoria



854967.jpg
Rambla



854970.jpg
Nix, coca-cola



854971.jpg