I dag klockan 9 åkte vi till ett ridställe. Det tog ca. två timmar innan de hade fångat några hästar vi kunde rida på. Det var ganska nervösa hästar där. Asko red med Kaius på en stor häst, Tuuli red med Taika på en jätte nervös men lite mindre häst. Virvatuli red på en ganska nervös häst också, hon red utan sadel. Jag red på ett sto som var lite lat och hade ett föl. Vi fick rida "karjaanajo", alltså rida och fösa ihop kalvar. Det var roligt, vi red ca. en timme och sen åkte vi hem. Sen åkte vi runt i staden.

Jag som rider

Matilda framför kalvar

Tuuli och Victoria rider

Tuuli och hästar

En lastbil i stan

Victoria, Matilda och Lucas



Kommentit